Для рестайлінгового Seat Ateca запропоновано чотири бензинових та два дизельних мотора, які були модернізовані що призвело до покращення показників економії палива та викидів забруднюючих речовин. Базовим агрегатом став бензиновий 3-циліндровий турбодвигун об҆ ємом 1 літр, який розвиває 110 або 115 к.с. Вище розтащувався 4-циліндровий двигун об҆ ємом 1,5 літри на 150 к.с. та 250 Нм крутного моменту. Цей мотор агрегатується з 6-ступеневою механічною коробкою перемикання швидкостей або з роботизованим 7-ступеневим автоматом, який поставляється як опція. Модель Ateca Cupra має в розпоряджені 2-літровий агрегат на 296 к.с. та 350 Нм крутного моменту. Цей двигун поставляється лише з автоматом DSG. Також іспанці пропонують альтернативу у вигляді турбодизельних моторів на 2 літра і потужністю 115 або 150 к.с. в залежності від налаштувань. Потужний дизель може агрегатуватись не лише з автоматом а і з повним приводом.
Всередині Seat Ateca має вигляд комфортного та практичного автомобіля. Оновлення матеріалів оздоблення та кольорів суттєво освіжили трохи застарілу архітектуру торпедо. Втім, з комплектації FR Sport стандартна панель приладів змінюється на віртуальний кокпіт з монітором на 10,25 дюйма. Серед опцій цікавим рішенням є адаптивна система круїз-контролю, яка використовує інформацію GPS та дані, зібрані з камери розпізнавання дорожніх знаків.
Ціни на оновлений кроссовер починаються з 26 тисяч євро за базову версію, яка включає такі опції як 8,25 дюймовий екран інформаційно-розважальної системи, бездротову зарядку для смартфона, круїз-контроль, клімат-контроль та 17-ти дюймові легкоспавні колеса. Модифікація FR стартує з 34 тисяч євро, тому з нею йде більш потужний двигун та цифрова панель приладів, спортивні сидіння з підігрівом та автоматичні фари. Приблизно в таку саму сумму обійдеться модифікація Xperience для якої передбачено 18-дюймові колісні диски та шкіряне оздоблення салону. Найбільш оснащеною версією є Cupra, але її вартість стартує з 45 тисяч євро…